رد کردن لینک ها

Category: ویدئوهای آموزشی

استراتژی های بازاریابی برای کسب و کارهای ایرانی

استراتژی های بازاریابی برای کسب و کارهای ایرانی

استراتژی بازاریابی یا Marketing Strategy، یک استراتژی‌ست که مسیر اجرایی همه‌ی اهداف بازاریابی شما را در قالب یک برنامه کلی قابل فهم، با هدف بالا بردن بازدهی بودجه بازاریابی‌تان، با بهتر هدف قرار دادن مخاطبان، تدوین می‌شود.

مفاهیم پایه تحقیقات بازاریابی

مفاهیم پایه تحقیقات بازاریابی

با مفاهیم پایه تحقیقات بازاریابی آشنا شویم. یک فروش موفق نیازمند شناخت صحیح مشتریان است، و این امر میسر نمی شود مگر با اجرای درست تحقیقات بازار

زبان بدن در بازاریابی و فروش

زبان بدن در بازاریابی و فروش

از آموزش های تخصصی بازاربابی و فروش ویژه شرکت ها و سازمان ها این دوره برای شرکت اکسیر هیراد برگزار شده که از برندهای برتر در حوزه دستگاه های آزمایشگاهی می باشند.

ارزش های مورد نظر مشتری

ارزش های مورد نظر مشتری

ارزش های مورد نظر مشتری چیست؟ مشتریان برای خرید یک سری معیارهایی مد نظر دارند.برخی از این معیارها عینی هستند یعنی نظر شخص در آن اعمال نشده است و برخی معیارها ذهنی که در رده بالاتری قرار گرفته و به قضاوت فرد بستگی دارد.

دومین دوره کمپین نویسی تبلیغات

دومین دوره کمپین نویسی تبلیغات

کمپین تبلیغاتی ، چیزی است که در اکثر مواقع معیارهای دقیق برای ارزیابی اثربخشی آن وجود ندارد یا کمتر به کار گرفته می‌شود. شرکتها و سازمانهایی که به صورت دائمی برنامه‌های تبلیغاتی گسترده اجرا می‌کنند معمولاً به تدریج بهاثربخشی نسبی رسانه ها و تکنیک‌ها و ابزارهای

ایکیا در بازاریابی

ایکیا در بازاریابی

کارگاه اصول بازاریابی و فروش دکتر امین اسداللهی وقتی کیک های اماده در دهه 1950 به بازار آمد؛ مشتریان استقبال چندانی نکردند؛ این محصول کار را بیش از حد ساده کرده بود! بعد از مدتی تولیدکنندگان یک تغییر کوچک در آن ایجاد کردند؛ در واقع

تفاوت اسپانسرینگ با تبلیغات

تفاوت اسپانسرینگ با تبلیغات

تبلیغات یک شکل ارتباط است که فروشنده از طریق رسانه‌های مختلف با مخاطب برقرار می‌کند تا او را مطلع، ترغیب یا مجاب به ادامه عمل قبلی یا انجام عمل جدیدی کند. این رسانه‌ها شامل رادیو، تلویزیون، نشریات، روزنامه‌‌ها، اینترنت و تبلیغات بیرونی می‌شود. این در

تکنیک های جدید فروش

تکنیک های جدید فروش

آموزش تکنیک های جدید فروش در انواع بازارها تکنیک فروش روش های حرفه ای توسط فروشنده یا تیم فروش، برای کسب درآمد در کسب و کار است.استفاده از روش های هوشمندانه و خلاقانه فروشنده کمک شایانی به مشتری و صاحبین کسب و کار میکند.مشاوره صحیح

بازگشت به بالای صفحه