رد کردن لینک ها

Category: مقالات

رضایت برند آشکار در مقابل رضایت برند نهان

رضایت برند آشکار در مقابل رضایت برند نهان

در رابطه با مفهوم رضایتمندی مشتری تعاریف مختلفی از سوی نظریه پردازان بازاریابی ارائه شده است. به عنوان مثال  کاتلر، رضایتمندی مشتری را به عنوان درجه­ای که عملکرد واقعی یک شرکت انتظارات مشتری را برآورده کند، تعریف می‌کند. به نظر کاتلر اگر عملکرد شرکت انتظارات

بازاریابی الکترونیک

بازاریابی الکترونیک

امروزه جامعه بشري بيش از هر زمان ديگري با کمبود منابع و نيازهاي متنوع مواجه است. مديريت مجموعه مهارتها و دانسته‌ها، براي استفاده بهينه از منابع محدود و تشخيص نياز و رفع آن از طريق تبادل منابع، اهميت بسزايي يافته است. به دنبال انقلاب ديجيتالي

وفاداری برند

وفاداری برند

تعریف مفهومی وفاداری برند که بیشتر در تحقیقات وفاداری برند استفاده می شود، اولین بار توسط جاکوبی(1971) مطرح شد. پاسخ های رفتاری (خرید) جهت دار در طول زمان به وسیله بعضی واحدهای تصمیم گیرنده با احترام به یک یا چند برند جایگزین خارج از مجموعه

بازاریابی ویروسی و انواع آن

بازاریابی ویروسی و انواع آن

حركت سلول به سلول بازار يابي ويروسي چيست؟ اجازه دهيد بحث را با تعريفي از “‌ويروس ” شروع کنيم. ويروس، يک پوشش پروتئيني است که شامل مواد ژنتيک است. ويروس حمله کننده از پوشش پروتئيني خود براي اتصال به يک سلول سالم استفاده مي کند.

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

درنظر ابتدایی و باتوجه به تعاریفی که درمورد تبلیغات و اینترنت بیان شده است، پی بردن به معنای اصطلاح تبلیغات اینترنتی چندان دشوار نخواهدبود. درحقیقت این اصطلاح به گونه ای است کـــه خودش، خود را تعریف می کند. شاید به علت همین حالت خود تعریفی

اهمیت رنگ در تبلیغات و بازاریابی

اهمیت رنگ در تبلیغات و بازاریابی

اهمیت رنگ در صنعت بازاریابان بایستی رنگ محصولاتشان را مورد توجه قرار دهند، رنگ بسته بندی و هر رنگ را که مربوط به محصولات در تبلیغات می شود، به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود تحت نظر داشته باشند. این عوامل تحت کنترل بازاریاب است.

پروژه تحقیقات بازار پیشگیری از کرونا، تیم مارکت تلنت

پروژه تحقیقات بازار پیشگیری از کرونا، تیم مارکت تلنت

تحقیقات بازار تیم مارکت تلنت برای پیشگیری بیشتر کرونا در جامعه راهکار ارائه می دهد : پروژه مورد نظر توسط تیم مارکت تلنت با مدیریت و نظارت دکتر امین اسداللهی در راستای اثربخشی ماسک و فاصله اجتماعی در شرایط کرونا و در شهر تهران انجام

ويژگيهاي فروشگاههاي اينترنتي

ويژگيهاي فروشگاههاي اينترنتي

بسياري از مطالعات ، ويژگيهاي خدمات اينترنتي را مورد توجه قرار داده‌اند. اين مطالعات ويژگيهاي فروشگاههاي اينترنتي را در 4 دسته طبقه بندي كرده‌اند: كالا خدمت به مشتري و ارتقاي فروش متقاعد كردن وراهنمايي ايمني 1-كالا: شامل خصوصيات مرتبط به كالا مانند طبقه بندي، تنوع

الگوهاي رفتار مشتري در خريد اينترنتي

الگوهاي رفتار مشتري در خريد اينترنتي

محيط تجارت الكترونيك که مبتني بر اينترنت است ،اين امکان رابه مشتريان مي دهد تا براي جستجوي اطلاعات و خريد كالا و خدمات از طريق ارتباط مستقيم با فروشگاههاي اينترنتي اقدام كنند. بايد خاطر‌نشان کرد که خريد به صورت اينترنتي براساس تجربه واقعي از خريد

تاثیر کرونا بر کسب و کارهای ایران

تاثیر کرونا بر کسب و کارهای ایران

کرونا ویروس تمام جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است و همه ساختارهای پیش بینی شده را از کار انداخته است. کرونا کار می کند و همه چیز حتی زندگی عادی را مختل کرده است و جهان در حال حاضر در برابر آن بهت

بازگشت به بالای صفحه