رد کردن لینک ها

Category: مقالات

بررسی کيفيت خدمات و رضایتمندی مشتری

بررسی کيفيت خدمات و رضایتمندی مشتری

امروزه جلب کامل رضايت مشتري ، هدف اصلي بسياري از سازمانها شده است . در چنين شرايطي رضايتمندي و به طبع آن وفاداري مشتريان براي حفظ سود آوري شرکتها امري بسيار ضروري و حياتي مي باشد. لذا شرکتها با توجه به رقابت ايجاد شده دائماً

ارتباط بین درگیری ذهنی محصول و تعهد به برند

ارتباط بین درگیری ذهنی محصول و تعهد به برند

مطالعات متعددی سعی کرده اند تا ارتباط بین درگیری ذهنی محصول و تعهد به یک نام تجاری (برند) را نشان دهند که در میان آنها کاشینگ و داگلاس (1985) یک مدل چهار بخشی را توسعه دادند که چهار جزء جذاب و با مفهوم بازار را

تعهد به برند

تعهد به برند

نام تجاری (برند) به عنوان یکی از موضوعات مهم در مدیریت بازاریابی از سال 1990 مطرح و یکی از ابعاد مهم وبرجسته در صنعت جهانی به شمار می رود. نام های تجاری (برندهای) قدرتمند مجموعه ای از منافع مالی وغیر مالی را برای شرکت ها

اثر تبلیغات در سه سطح                                                      

اثر تبلیغات در سه سطح                                                      

تبلیغ مواد غذایی نه تنها بر انتخاب مارک مواد غذایی در بچه ها تاثیر دارد بلکه به مصرف آنها از انواع مختلف محصولات غذائی پرانرژی توسعه داده میشود. بنابراین با اثبات تئوری های ارتباطی پیش بینی کننده اثرات محرک- پاسخ تبلیغات، اثر تبلیغات مواد غذایی

داستان تلویزیون و تبلیغات مواد غذایی کودکان

داستان تلویزیون و تبلیغات مواد غذایی کودکان

تبلیغات تجاری مواد غذایی کودکان به طور فزاینده ای بر ۵ مورد کلی تکیه دارند: غلات صبحانه شیرینی جات اسنک ها نوشابه غیر الکلی رستورانهای غذای آماده با نگاهی کوتاه به این لیست ۵ بخشی می توان به این مهم پی برد که غذاهای موجود

بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها

بررسی رابطه استرس نقش با مشتری مداری و عملکرد شغلی فروشندگان در خرده فروشی ها

بازار رقابتی موجود در بین خرده فروشان باعث شده است تا آنها سعی کنند برای حفظ مشتریان خود و فروش بیشتر، خدمات و مزایای گسترده تری را برای خریداران و مشتریان خود فراهم کنند. ارائه گسترده تر این خدمات و مزیت ها عاملی در جهت

بررسی نقش تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر کودکان

بررسی نقش تبلیغات تلویزیونی و تاثیر آن بر کودکان

تلويزيون،كودكان و آگهي تبليغاتي تلويزيون از طريق صفحه ي جادويي خود به پخش برنامه هاي متنوعي مي پردازد كه مي تواند تاثيرات عميقي را در دنياي كودكان و نوجوانان ايجاد كند و مسير زندگي آنان را تغيير دهد . بدون شك با توسعه ي شبكه

بازاریابی کروی

بازاریابی کروی

مفهوم بازاریابی کروی از رویكردی عمودی و پایين نگر برخوردار است و بـه سـطوح متـوالی و منفـرد ميـان عـاملين مستقيم و یا غير مستقيم در کانال های بازاریابی اشاره دارد و علاوه بر آن کـاربرد بـازار محـوری دارد و تمرکـزش روی سطوح مشتریان و مشتریان

رضایت برند آشکار در مقابل رضایت برند نهان

رضایت برند آشکار در مقابل رضایت برند نهان

در رابطه با مفهوم رضایتمندی مشتری تعاریف مختلفی از سوی نظریه پردازان بازاریابی ارائه شده است. به عنوان مثال  کاتلر، رضایتمندی مشتری را به عنوان درجه­ای که عملکرد واقعی یک شرکت انتظارات مشتری را برآورده کند، تعریف می‌کند. به نظر کاتلر اگر عملکرد شرکت انتظارات

بازاریابی الکترونیک

بازاریابی الکترونیک

امروزه جامعه بشري بيش از هر زمان ديگري با کمبود منابع و نيازهاي متنوع مواجه است. مديريت مجموعه مهارتها و دانسته‌ها، براي استفاده بهينه از منابع محدود و تشخيص نياز و رفع آن از طريق تبادل منابع، اهميت بسزايي يافته است. به دنبال انقلاب ديجيتالي

بازگشت به بالای صفحه